BEN KİMİM...



Evimin mutfağında , taze ve doğal ürünlerle hazırladığım tatlı-tuzlu kurabiyelerimi, kekleri,
pastaları ve muffinlerimi sadece yakın çevreme yapmakla yetinmeyip, sizlerle de paylaşmak istedim .

Ağzınızın tadı hiç bozulmasın.

Bana sweetboxinfo@gmail.com yada info@sweet-box.org adreslerinden ulaşabilirsiniz .

Sevgiler Rana

11 Mayıs 2012 Cuma

Herkese tekrar merhabalar,
Sizlere yeni bir duyuru yapmak istiyorum. Bundan böyle Sweet Box ürünlerini  www.sweet-box.org sitesinden takip edebilir, sipariş verebilirsiniz. Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemiz şuanda yapım aşamasındadır. Sabrınıza teşekkür ederim.
Bu arada sevgili arkadaşım Buket'in Sweet Box bloğunun tanıtımına katkıda bulunmak için yapmış olduğu çekiliş için blog'u takibe alma şartı için ve bunu uygulayıp beni takip eden herkese katkılarından dolayı teşekkür ederim.

Sevgilerimle,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder