BEN KİMİM...



Evimin mutfağında , taze ve doğal ürünlerle hazırladığım tatlı-tuzlu kurabiyelerimi, kekleri,
pastaları ve muffinlerimi sadece yakın çevreme yapmakla yetinmeyip, sizlerle de paylaşmak istedim .

Ağzınızın tadı hiç bozulmasın.

Bana sweetboxinfo@gmail.com yada info@sweet-box.org adreslerinden ulaşabilirsiniz .

Sevgiler Rana

11 Mayıs 2012 Cuma

Bademli ve Damla Çikolatalı Biscotti


Bu incecik ve çıtır lezzet için Şef Erdal Yaman'a çok teşekkürler. MSA' da tamamlamış olduğum pastacılık kursunda ilk hafta öğrendiğim bu tarif benim yaptığım biscotti'lerden kalınlık ve içerik olarak biraz farklı olsada oldukça lezzetli. Lezzetinden dolayı da Sweet Box'ın ürün yelpazesinde yerini hemen alıp yukarıda gördüğünüz gibi afiyetle yenmek üzere alıcının isteği üzerine minik poşetler halinde paketlenmiştir.

Biscotti ve aynı tarz yiyeceklerinin lezzetleri dışında diğer bir özelliğide hava almayacak şekilde muhafaza edildiği sürece uzun zaman bozulmadan saklanabilmeleri...

2 yorum:

  1. ne güzel birşey MSAdan egitim almak bende düşünüyorum profesyonel egitimi hatta kabulde edildim ama bi kaç aksılık yuzunden gidemiyorum mayıs dönemi için powderpuff'un blogunda görüp takıp etmeye basladım sızı. msa lı olmak kurs almak nasıl bır duygu cok merak ediyorum bikaçseyden bahsedersenız sevınırım

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Ginny,

    Ben MSA'nın 8 haftalık pasta ve ekmek eğitimine katıldım. Bundan önce asıl istediğim profesyonel pastacılık eğitimi almaktı ama aksilikler ve zamansızlıktan ancak kısa programa katılabildim Açıkçası orada geçirdiğim 8 hafta hayatımın en stressiz ve en eğlenceli zamanlarıydı desem abartmış olmam. Hele bir de benim gibi mutfak aşığı biriysen ve yatıp kalkıp pasta, kurabiye düşünüyorsan. Kısacası MSA mutfağında geçirdiğim zaman ve edindiğim bilginin yanı sıra kurduğum arkadaşlıklar paha biçilemez.
    Umarım yardımcı olabilmişimdir. Eğer başka sorun varsa cevaplamaya çalışırım.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil